Blogpagina

Drones in alle kleuren veroorzaken grote werkeloosheid onder Pieten De discussie laait dit jaar in alle hevigheid op en waarom? Het heeft toch helemaal geen zin om over de kleur van Pieten te discussiëren, nog even en alle Pieten zijn werkeloos! Sinterklaas zijn paard kan op stal. Binnenkort komt hij niet meer met zijn stoomboot […]

Verder lezen...

Enige weken geleden had ik een aantal producten nodig.  Spontaan wist ik dat ik de meeste producten via internet kon bestellen.  Ik bestelde dan ook online zoals velen van ons dat tegenwoordig met enige regelmaat doen. Lekker achter je computer, alleen met een kop koffie. Ik had geen zin om de winkel door te lopen […]

Verder lezen...

Deze week las ik dat Zutphen een citymarketeer gaat aantrekken. Ik dacht even spontaan dat elke stad die wel zou hebben. In deze tijd moet je het toch hebben van het profileren van je stad online en offline? 1 platform, alle steden Ik moest even slikken toen ik las dat nog niet elke stad zijn […]

Verder lezen...

Ondernemers in het veld werken te weinig samen. Het is moeizaam om binnen het winkellandschap genoeg ondernemers bij elkaar te krijgen, laat staan elkaar te spreken, te onderhandelen met grote partijen als vastgoedondernemers en gemeente over de aanpak van het retail landschap. Klagende ondernemers De laatste tijd sprak ik met een aantal  voorzitters van ondernemersverenigingen, […]

Verder lezen...

Ik zit in mijn luie stoel. Kijk uit naar mijn driedaagse trip naar Antalya en bedenk me ineens dat mijn föhn en krultang kapot zijn. Help! Ik moet deze nog snel even kopen voordat ik vertrek. Maar de wolken zien er onheilspellend uit, dus ik klap mijn laptop open. Ik bestel bij de grootste online […]

Verder lezen...

Plak je brievenbus dicht Als retailer in hart en nieren is het een grote stap om mijn brievenbus dicht te plakken en hardop te durven zeggen “NEE”  ik wil geen gedrukte reclame meer! Toch heb ik het gedaan. Zo’n grote sticker op mijn brievenbus geplakt. Ik wil ervaren wat dat betekent. Ik wil ervaren wat […]

Verder lezen...

Over tien jaar zijn consumentenverpakkingen om te verleiden op de winkelvloer overbodig! Omdat de consument over 10 jaar alleen nog maar online besteld is de zelfbediening georiënteerde consumentenverpakking binnen tien jaar overbodig.  De consument  doet de meeste aankopen online en laat zich op de winkelvloer nauwelijks meer verleiden.  Communicatie met betrekking tot het product als […]

Verder lezen...
Algemene voorwaarden