Effecten van e-commerce op retail

Effecten van e-commerce op retail voor wie?

Voor een ieder die direct of indirect betrokken is bij de integratie van online en offline. Denk hierbij aan management, inkoop, logistiek, marketing, IT en finance.

Denk hierbij ook aan customer service en winkeloperatie (Leiding en medewerkers).

 

Effecten van e-commerce op retail en de voordelen voor de organisatie

Een juiste opleiding en implementatie van omnichannel management ondersteunt uw medewerkers bij het uitvoeren van hun functie. Zij leren omnichannel te denken en toe te passen om zo het optimale rendement van de organisatie te realiseren en te waarborgen.

Effecten van e-commerce op retail voordelen voor de deelnemers

De training geeft een duidelijk overzicht van de verantwoordelijkheden en aspecten die een rol spelen bij omnichannel management en omnichannel klantgericht te opereren. Daarnaast geeft het  gerichte aanknopingspunten om de juiste informatie in een omnichannel aanpak toe te passen en te gebruiken. Door middel van workshops leert men de praktische invulling en toepasbaarheid.

 

Effecten van e-commerce op retail en de leerdoelen

Waarom implementatie en uitvoering van omnichannel aanpak?

Op welke disciplines binnen de organisatie heeft de omnichannel aanpak effect?

Waarom en hoe moet omnichannel aansluiten bij de doelgroep/consumenten

behoeftes

Hoe kan de maximale effectiviteit van de omnichannel aanpak worden bereikt?

Denk bij dit alles aan klanten ervaring, upsell en cross sell, klantencontacten en

conversie, mobile commerce, showrooming ea.

Reacties van deelnemers

Algemene voorwaarden