Formule management

Formule management voor wie?

Voor een ieder die direct of indirect bij formule management betrokken is. Denk hierbij aan functies als commercieel manager, bouw en winkelinrichting, marketing.

 

Formule management en de voordelen voor de organisatie

Als uw merk, concept of organisatie verder wordt ontwikkeld dient te worden naar meerdere vestigingen of locaties dan komt formulemanagement in beeld.

Er moeten uitgangspunten van het merk, de organisatie of het concept worden gestandaardiseerd. Dit om groei te kunnen maken en de uniformiteit op verschillende locaties te kunnen garanderen.

 

Dit alles met als doel om winst te halen uit de formule standaardisatie en het volume.

 

Formule management en voordelen voor de deelnemers

De training geeft een duidelijk overzicht van de verantwoordelijkheden en aspecten die een rol spelen bij formule management. Daarnaast geeft het  gerichte aanknopingspunten om de juiste informatie in formule management plan toe te passen en te gebruiken. Door middel van workshops leert men de praktische invulling en toepasbaarheid.

Formule management en de leerdoelen

Hoe kan de maximale effectiviteit van formule management worden bereikt? Onderdelen zijn onder andere de uitgangspunten van het merk, de winkel, de locatie en de identiteit, en verder de huisstijl, de organisatie, de presentatie, de communicatierichtlijnen, de marktpositie en nog veel meer.

 

 

Hoe de richtlijnen voor formulemanagement vastgelegd worden (in interne en externe handboeken).

Reacties van deelnemers

 

Algemene voorwaarden